Duddu Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Snuppa på 16 mnd er overalt i senga og sparker ned sengekanten jeg allerede har! Hun setter fast beina og dunker hode inn i sprinklene! Kanten jeg har er ikke høy nok nå som bunnen er helt nede! Må være 60cm høy og knyttes fast øverst! Vet du hvor jeg kan få tak i en slik som ikke er for dyr?? sett på Cocoon på laredoute men det står ikke hvor høy den er, noen som vet?Bor i oslo området! Noen som har sydd sengekant og kan gi meg noen tips og eller.. Duddu
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Å sy er nesten like dyrt som å kjøpe. Jeg kjøpte skumgummi 1cm, platevatt og bomullsstoff. Samt noen blonder til pynt. betalte ca 500. Men det er ikke vanskelig å sy, lag deg en ok plan så går det fint.
Bratsj Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Hvis du er intr. i en som er pent brukt ? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=10786293 Fordelen med LaRedoute Cocoon er at den er veldig høy (40cm - har ikke sett høyere noe sted) og at snorene er så lange at du kan knyte dem på toppen av senga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå