Gå til innhold

Dere med babyer på 6 mnd. + Hvor mye sover dem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns babyen min enda blir veldig fort trøtt jeg.. Men det er kanskje sånn.. Han sover hele natta. Står opp ca. kl. 07.30. Så må han sove litt igjen ca. kl. 09. Da sover han 1 time ca. Så legger han seg i 12.30 tiden. Sover da 1,5-2,5 timer. Så er det middag. Han blir veldig trøtt i 16.30 tiden igjen. Hender jeg ikke får han til å sove etter middag, men da er han ofte sutrete til han legger seg. Men hvis han sovner så kan han sove 1-2 timer da også..

Hvor mye sover dere små da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ca sånn her også. I likhet med deg syns jeg babyen blir fort trøtt :)

Men min sover ikke hele natten, da, er mating ca 4-5 ganger fra han legger seg rundt 21 til han står opp ca 8.

Når tar din baby kveld, da?

Skrevet

Sånn er det her også. Klarer max 2 timer med våkentid mellom hver lur. Da blir hun veldig sutrete om sovner med en gang jeg legger henne i vogna. Faktisk så er dagsrytmen til babyen omtrent helt lik jenta mi sin, bortsett fra at hun alltid sover 17-18. Her er det natt 20.00. Spiser 1 gang i løpet av natta.

Skrevet

Han legger seg i 19-19.30 tiden.. Hvor gammel er din da?

Skrevet

Hedda min er 7 mnd, og ho sover ca 15 timer i døgnet. Dette er fordelt på ca 13 timer om natta og 2 timer på dagen.

Natta varer fra 19.30-08.30.

På dagen sover ho 3 ganger fordelt på to 30 minutters hviler og en 1-times hvil.

Av og til våkner ho litt tidligere på morgenen, da sover ho tilsvarende mer på dagen.

Skrevet

Silje er 7mnd og blir og fort trøtt.Står opp 7.30-8.00 så er det å legge henne ved 9.00-9.30 tida,sover gjerne et par timer da. Så en eller to lurer til på 30min-1.5time. Legger henne for kvelden ca 20.00 og våkner 2 ganger i løpet av natta.

Skrevet

Snart 6 mnd. Sover hele natten fra ca. 19.30 til 6.30, sover en times tid ca. kl. 9, deretter igjen ca kl. 12 og ca kl 15. På kvelden vil han ikke sove og holdes våken til sengetid... hender han er litt grinete den siste timen.

Skrevet

Gutt på 6 mnd som legger seg kl 19, sover til 0730. Blir fort trøtt, holder ikke mer enn et par timer mellom hver hvil. Det blir 3 soveperioder på dagen på tilsammen 3-4 timer.

Skrevet

ca 13 timer i døgnet her....

Jenta vår er 7 mnd. Sover omtrent hele natta fra 19-06.

Sovet 3-4 ganger pr dag (som regel 1/2 time hver hvil)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...