Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Hihi, Nicolai fyller 1 år i dag Vi har allerede feiret litt med semulegrynsgrøt til frokost... Var visst ikke det beste han har smakt Tenk at det allerede har gått et år... Kl. 21.45 i kveld er det nøyaktig 1 år siden vi så Nicolai for første gang *mimre* store, klare, mørke øyne som kikket undrene på oss. Guuud, som jeg savner den følelsen! 1 år siden jeg ble mamma, og A ble pappa sukk, tiden flyr...
mamma39 Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Gratulerer med dagen. Husker den følelsen jeg også : ) klem
Dotten Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Gratulerer med den aller første bursdagen til Nicolai Kos dere!
gullungemamma'n til 3!! ;-) Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Gratulerer med dagen!!!! ;-)
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 19. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. september 2007 takk! vi hadde selskap på lørdag, med egen kake til han og nytt selskap i dag, og fellesselskap med 3. menningen blir nå på søndag. phew, blir litt av en uke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå