gammel røy Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Jeg har vært såååå flink mens lille snupp er bortreist. Jeg er nå ferdig med å lakkere furu- trappa (hvitevask) og har malt en himmelblå vegg med skyer på snuppas rom... Så flink!!! Skal bare vaske rundt og henge ting opp på snupperommet så er alt klart til de kommer igjen i morgen. Det har gått i ett og har hatt en slik rar følelse av å være gravid igjen med intens trang til å bygge rede (er IKKE gravid). Rar følelse- litt flashback 11-13 mndr. tilbake. Veldig, veldig rart..... Finnes det noe rederbyggersyndrom for mamma uten barn, kanskje?
Karomamma Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Jepp, det tror jeg helt klart!! Jeg bygget rede som bare det også da jeg var uten barn (og mann), jeg Må kooooooose oss, vettu!
Trollmora Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Rede er viktig vettu ) Vår lune base hvor man kan slappe av og være seg selv helt uten å forestille seg. Trenger ikke barn for å føle d!
gammel røy Skrevet 19. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2007 Kos og kos, du liksom. Men man får ivertfall ting litt gjort! Fikk skviset inn en middag med vin innimellom- det er da et minstekrav for mamma uten barn?
Maud Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Så flink du er! Jeg har også hatt noen sånne raptuser når storebror har vært borte. "Nytt" rom har møtt ham etter to ferier. For min del tror jeg det har handlet litt om at tiden han er borte ikke skal være "bortkastet". Da tenker jeg masse på ham mens han ikke er der og bruker tiden på noe som er viktig for ham. Da er det lettere å overleve at han ikke er sammen med meg ;-)
gammel røy Skrevet 19. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. september 2007 Rent overlevelsesinstinkt, altså? Høres riktig ut....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå