Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Kan man gi pasta (tenker da på makaroni) til en på 6 mnd??? Og evt hva kan jeg ha i tillegg.. Blir litt tørt med bare makaromi. Kan jeg ha kjøttdeig som bare er stekt i olje??? Også mose det med stavmikseren? Noen som har forslag??
Bægge dætern Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 det kommer an på hva han er vandt til.......som første faste føde er det et dårlig alternativ. prøv heller rene produkter.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Han er vant til middag av ulike typer-glass, poteter, grønnsaker, skiver osv...
Bægge dætern Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 da mener jeg kokte friske grønnsaker og litt kokt skinke eventuellt..... ris er også bedre enn pasta.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Ok.. Var bare det at jeg har makaroni selv til lunch og tenkte han kunne få smake..
Bægge dætern Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 så ikke innlegget ditt imellom. hvis han har spist ulike middager på glass kan du gi han det du spiser : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå