Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Har barnet feber når tempen er 37,4? På en voksen er jo ikke det å regne for feber, men hva med spebarn? Og bør jeg da holde meg inne med han? Tenkte å trille en tur, men ble litt usikker nå..... Han er litt snørrete, så derfor tok jeg tempen.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Han har ikke feber.. Feber regnes ikke før det overstiger 38,0. Det gjelder både barn og voksne. Jeg har vært ute med min sønn når han hadde 38,5 og så lenge han ikke viser tegn til slapphet, er det bare sundt med frisk luft. Min er snørrete som bare det nå og vi triller tur hver dag uansett ver.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Takker for svar! Tror man blir litt "hysterisk" med nr.1. Man føler seg "grønn" på de fleste områder.....!
Søskendrøm<3 Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Er bare fint at barnet får lufta seg når den har feber, så ikke tempen blir for høy.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Er ikke noe å beklage seg over. Er min første og, og jeg har spurt en venninne om råd titt og ofte og mange av spm er kjempe teite.. Spør og om mange teite spm her inne og.. Er jo derfor man har dette forumet for å spørre om ting.... Og god trilletur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå