**sander&mams** Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 hva tror dere? Mister troen på mennesket hvis Kate har gjort det de påstår...
Dane Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Jeg har også begynt å lure... Men tenk om de ikke har gjort det da... Sitte i den situajsonen at man har mistet sitt barn, som er tragisk nok i seg selv, så skal man bli misstenkt for å ha skyld i det... Jeg hadde vært helt ødelagt! Så det spørs om ikke kanskje det kan være noe i det de sier...?
**sander&mams** Skrevet 19. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2007 noe muffins er det,,, muffins i seg selv å gå fra 3 små barn Jeg har trodd på dem hele tiden - men tar meg selv i å bli revet med av media....
Gjest Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Jeg har ikke svart på noen av disse trådene ang denne saken men nå gjør jeg det Nei, jeg tror ikke de har gjort det og jeg har heller aldri trodd det!!!! Jeg er imponert over deres styrke til å "jobbe" med denne saken, de hever seg over alle anklagene og fortsetter søket etter datteren.
Gjest Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Det nye nå er vel at DNA bevis i bilen antageligvis stammer fra brukte bleier til tvillingsøsknene eller sandalene til madeleine (som lå i bilen). Dessuten er det 30 mennesker som har brukt den bilen fra de leide den og til politiet undersøkte den. Jeg syns politiet i Portugal bare latterliggjør seg selv nå....
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 Jeg tror at hvis man tror på alt det som blir skrevet i avisene, så har man et lite problem med seg selv. Bare detaljen om hvordan de kan oppbevare et dødt barn i den varmen i 25 dager, forklarer at hele greia er skrudd. Og jeg tror ikke akkurat de hadde tatt kontakt med media hvis de hadde drept jenta. Da vil man forbigås i stillhet, vil jeg tro. Dessuten er det så mange hull i politietterforskningen at jeg tror dette er ren desperasjon fra politiet i portugal sin side.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå