Gå til innhold

Madeleine-saken...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva tror dere?

Mister troen på mennesket hvis Kate har gjort det de påstår...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også begynt å lure... Men tenk om de ikke har gjort det da... Sitte i den situajsonen at man har mistet sitt barn, som er tragisk nok i seg selv, så skal man bli misstenkt for å ha skyld i det... Jeg hadde vært helt ødelagt!

Så det spørs om ikke kanskje det kan være noe i det de sier...?

Skrevet

noe muffins er det,,, muffins i seg selv å gå fra 3 små barn :(

Jeg har trodd på dem hele tiden - men tar meg selv i å bli revet med av media....

Skrevet

Jeg har ikke svart på noen av disse trådene ang denne saken men nå gjør jeg det :)

Nei, jeg tror ikke de har gjort det og jeg har heller aldri trodd det!!!!

Jeg er imponert over deres styrke til å "jobbe" med denne saken, de hever seg over alle anklagene og fortsetter søket etter datteren.

Skrevet

Det nye nå er vel at DNA bevis i bilen antageligvis stammer fra brukte bleier til tvillingsøsknene eller sandalene til madeleine (som lå i bilen). Dessuten er det 30 mennesker som har brukt den bilen fra de leide den og til politiet undersøkte den. Jeg syns politiet i Portugal bare latterliggjør seg selv nå....

Skrevet

Jeg tror at hvis man tror på alt det som blir skrevet i avisene, så har man et lite problem med seg selv.

Bare detaljen om hvordan de kan oppbevare et dødt barn i den varmen i 25 dager, forklarer at hele greia er skrudd. Og jeg tror ikke akkurat de hadde tatt kontakt med media hvis de hadde drept jenta. Da vil man forbigås i stillhet, vil jeg tro.

Dessuten er det så mange hull i politietterforskningen at jeg tror dette er ren desperasjon fra politiet i portugal sin side.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...