Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 ser man kan søke om støtte til barnetilsyn hvis aleneforsørger er i utdannelse osv. Jeg studerer fulltid, har en dagmamma som tar betalt 40 kr timer dagen, og har barnet hos henne de fleste dagene i uken, hvordan søker jeg og dokumenterer jeg dette ?? for å få pengene tilbake ?? blir ganske mye for meg å betale imåneden!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Hvis du er alenemor og studerer/jobber mer enn 50% kan du søke NAV om å få dekket 64% av utgiftene til barnepass. Sjekk linken, der står det http://www.nav.no/page?id=334
Leeloo76 Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 NAV har vissnok et skjema som dagmamma kan fylle ut. De ser visst litt gjennom fingrene på evt. svart dagmamma, egentlig har man vel ikke krav på å få dette dekket, og strengt tatt burde vel NAV meldt eventuelle svarte dagmammaer til skatteetaten, men de er sikkert fullt klar over at mange ikke hadde fått barnepass uten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå