Gå til innhold

undertøy til den store dagen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva skal dere ha eller hadde? har selv lyst på en flott hvit korsett med har ikke funnet noen pene enda? noen som har link til nettsteder som selger undertøy?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal kun ha bh og truse. Pga kjolen jeg har valgt blir det ikke fint med for mye under.. Og det er innebygget korsett greier i kjolen :P

Skrevet

Gikk litt fort her :P

Sett på www.change.no ??

Skrevet

hmm.. kom ikke inn på den linken..

Skrevet

eg kjøpte undertøyet mitt på Netty.

ble bh og truse pga eg e gravid og kan ikkje ha nokke korsett,

men der hadde de utrolig masse flott undertøy i alle størrelser og fasonger.

Anbefales..

http://netty.no/

Skrevet

Det er noen som selger brudekorsett på Finn.no da. Min venninne kjøpte der da hun giftet seg i juni. Sånn snørekorsett.

Skrevet

Denne må dere bare høre...

På min store dag hadde jeg tatt på meg koseklær, da jeg skulle først til frisøren... Vi hadde det veldig kjekt, pratet og lo... Plutselig så sier frisøren: Nå må dere skynte dere for dere er seint ute, så jeg løp inn på bytterommet og skulle finne frem mitt nyinnkjøpte fine undertøy, MEN... det lå selvfølgelig igjen hjemme... Så under min vakre brudekjole hadde jeg knall rosa undertøy med blonder på... Utrolig lekkert !!!! Frisørene holdt på å dø av latter... Uansett så kunne ingen se det under kjolen og min kjære syntes det var litt sexy!

Skrevet

Har du sett hos Lindex.Der fant jeg alt jeg trengte, tilsammen ca 700, korsett,2 truser( greit å ha en ekstra),hofteholder

Skrevet

En flott sexy stroppeløs bh, kjøpt på Kappahl, med tilhørende hipster.

Prøvde sikkert 12 forskjellige stroppeløse bh'er før jeg fant denne på min siste stopp!

Utrolig godt kjøp, og mannen likte det også :P

Ville ikke ha korsett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...