LilleFrøkenL Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 jeg føler jeg får mensen idag..hvor lenge etter en sa slår gravtestene ud positivt??skal på ul senere idag,men er vel lite vits hvis jeg begynner å blø nå blør du mye når du har sa eller begynner det me spotting det også??
evius fikk junigutt Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Hvorfor føler du at du får mensen? Ser du blod? Når er ikm? Man kan ha mensmurringer i svangerskapet uten at det er mensen som kommer
LilleFrøkenL Skrevet 19. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2007 ser antydning til brunt slim..jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid..5 positive tester..skal til innvendig UL senere idag..
evius fikk junigutt Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Ok, du hadde pos g.test for 5 dager siden. Brunt slim trenger ikke være mensen, det kan hende du har en liten hormonell blødning. Jeg syns du skal gå på den ultralyden i dag. Fortell legen din problemstilling når du er på ultralyd. Det er flere som blør i svangerskapet uten at det betyr noen ting! Men mye blod er jo selvfølgelig ikke helt bra...
evius fikk junigutt Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Ønsker deg forresten lykke til, høres foreløpig ut som litt spotting og det er ikke unormalt i svangerskapet
-Diddelidu- med spire!! Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 jeg hadde brun utflod i uke 6, og det gikk foreløpig fint. kan være skjøre blodårer osv...Så det trenger ikke være SA. Jeg mistet alikevel i uke 11. Da begynte det med brun utflod og voldsomme smerter, før jeg begynte å styrtblø.
LilleFrøkenL Skrevet 19. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. september 2007 jeg har tatt graviditetstest hver dag siden mandag..og den er like positiv! jeg er 6 uker på vei idag..jeg får vel bare vente til ul og se hva di sier der! er redd dette ikke går bra:)er heldigvis ikke mye brunt slim-enda! har ikke noe smerter eller noe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå