Gå til innhold

Full plass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal begynne på skolen og på jobb igjen til våren, men hvordan er det? Kan jeg søke full plass i barnehagen, og siden si ifra meg de dagene som ikke blir aktuelle? Jeg aner jo ikke hvilke dager forelesningene kommer på... Jeg vil ikke ha ungene full tid i barnehagen, kunne tenke meg å ha de hjemme en dag eller to, mens de ennå er så små.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også student, og har valgt full plass. Mine forelsninger varier endel, så tar ikke sjansen på å si fra meg noen dager. Dessuten er det greit å ha full plass i ukene før eksamen o.l.

Har hatt eldste hjemme en-to dager i uken likevel, men har jo da mulighet til å ha ham hjemme de dagene som passer best for meg den uken. Så har du råd til full plass ville jeg satset på det.

Skrevet

Men kan jeg søke full plass og så si fra meg noen dager hvis jeg ser at jeg ikke har behov for full plass? Eller må jeg betale for full plass dersom jeg blir tildelt det? Har to tette, og som student ikke verdens beste råd, så det hadde vært greit med litt kontantstøtte... Er det ikke sånn at man har litt utbetalt hvis barnet er mindre enn 32 t i barnehagen i uken? tilsvarer 32 t. tre dager i uken?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...