La Perla Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Hehe, det er bare med turningen . En eller annen hot shot trener har visstnok lagt merke til henne, og så har hun fått invitasjon til å komme og vise seg frem, for da får hun visstnok komme på et konkurranse-lag. Litt rart, siden hun har holdt på ganske kort tid. Jaja, hun er ihvertfall super-spent, selv om egentlig alsdri selv hadde kommet på tanken og å være med på et sånt lag. Jeg kunne tenke meg å være med å se på, men det får jeg ikke lov til.
Gjest Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Spennende! Får du ikke lov altså? Har mye rart for seg i den alderen...
Gjest Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Å så spennende! Lykke til til henne! :-)
La Perla Skrevet 19. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2007 Nei, i utgangspunktet får jeg ikke lov. kanskje med litt overtalelse. men hun skal ha med en venninne som skal se på og støtte henne.
Gjest Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 I turning ser de raskt hvem som har det "lille ekstra". Har selv holdt på med det i mange år ( i mine yngre dager). Min sønn var 2 ganger på turning da han var 8 år og fikk da tilbud om "audition", som du kaller det, men han ville ikke (han var ikke så interessert i turn at han ville bruke så mye tid). Lykke til, kjempe spennende da for lillejenta og mamma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå