Gå til innhold

Æsj, kvir meg..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt ordentlig uvenner med en på jobben.. Lang historie, vi har vel såra hverandre en del, jeg har prøvd å holde på og gjennopprette kontakten, men det er ikke enkelt.. Jeg har vært sykemeldt siden før sommeren, skal tilbake i jobb nå og kvir meg så innmari, er redd hun har slengt dritt om meg på jobb.. æsj

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, sånt er nok ikke så trivelig nei.

 

kanskje du skal gå inn til henne og prøve å slutte fred.

Det er jo ikke til å holde ut å ha det sånn på jobb over lengre tid.

Skrevet

Nei, det er ikke noe moro, som sagt så har jeg prøvd litt, men kommer ingen vei, hun har tydeligvis bestemt seg :(

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...