Babyfacepsycho Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 http://syplassen.page.tl/ Er mye fine ting der. =)
Felix&Lurifax Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Synes det var ganske mye stygt der jeg...
Diva Muffin Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Alienbamse! :S Det var ikke noe som fenget der, egentlig..
Babyfacepsycho Skrevet 19. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2007 Så slemme dere var da. Ja ja. Jeg synes det var mye fint hvertfall. =)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Tja... IKKE min smak ihvertfall:-(
Babyfacepsycho Skrevet 19. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. september 2007 Greit nok at ikke allt er like fint og alle har ulike smak. Men foreksempel baby håndkle var jo veldigt fint og ikke minst spesiellt, med fødselsdato og navn på. Synes også det er morsomt med håndklær med navn eller lignende på til spesielle tilfeller. =) Så jeg skjønner ikke dere som synes siden var så færl.
grå :) Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 var mange søte der:) ville tatt en korrekturlesing på sidene dine. det gir et litt bedre inntrykk om det er litt færre skrivefeil, men produktene var fine de:)
♡ Rødhette ♡ Skrevet 19. september 2007 #8 Skrevet 19. september 2007 Håndklene var fine.. =) Er det du som lager det?? Eller mammaen din?? Så på bildene dine at du allerede har noen sånne håndklær til jenta de.. Skjønner at du eventuelt tar deg litt nær av det da.. Men håndklene så fine ut ja..=)
Babyfacepsycho Skrevet 19. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. september 2007 Ja det er ei jeg kjenner sin side. Jeg har noen av de tingene på siden. Har flere håndklær, baby håndkle og mei tai hvertfall. =) Tar meg egentlig ikke så nær av det siden det ikke er min side. =) Men jeg kunne bare ikke skjønne at dem som mente det bare var stygt kunne ha sett ordentlig på siden. For sånn som foreksempel håndklærne går jo ikke ann og si at er stygge, siden man faktiskt får velge motiv på dem helt selv. =) Og de bamsene er mye finere in real life. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå