SusieQ Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Jeg har en stedatter som har veldig lyst til å komme til oss i helga, men hun kan ikke det siden moren skal reise bort og hun da må være hjemme (helt alene) og passe kattene. (Spesielt en av de som har brukket benet) Hun er 14 år og har ikke noe problem med å være hjemme, men er det riktig at hun skal tvinges til det? Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg syns.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Bor dere langt unna? sånn at hun kan mate kattene? Katter overlever ei helg alene også.
Gjest Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Hvis det er inne katter så kan hun jo ta de med, eller som doppler nevner, er det i nærheten kan hun jo se om de...........
SusieQ Skrevet 19. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2007 Vi bor 45 min unna med bil. Så det blir litt langt å dra for å se til de. Men mormora bor bare 15 min unna så kanskje hun kunne dra innom... Vi tåler ikke katter hos oss så hun kan ikke ta de med hit. Hvordan er det med den som har brukket benet. Må den tas mere vare på enn de andre? Kankje den trenger at hun er der? Jeg kan ingenting om katter....
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Den med brukket bein trenger kanskje litt tilsyn, men katter er veldig selvstendige da. Men hun kunne jo vært hos dere en dag feks. Så hun ikke blir alene hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå