turbo30 Skrevet 19. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 19. september 2007 kjærringa er et stål menneske, kun lit lystgass ble brukt ingen andre smertelindrende produkter. etter halve hodet var ute ble han "skremt" av lyset (min teori) til jordmødrene får han dro inn i gjen og det hele tok noe lenger tid ca 2 tima fra press vean kom til han var ute. Med slike smerter tror ikke jeg ville ha klart.....ville sikkert kjøpt hund i stede skulle æ ha gjort det samme...så kvinner dere er unike når det kommer til det å føde barn , er noe jævlig med smerter dere må i gjennom får så utrolig nok glemme det når ungen ligger på magen din å ser på deg med sin vakre små øyner.
pandabjørn Skrevet 19. september 2007 #11 Skrevet 19. september 2007 gratulerer med gutten din.... men nå må du huske på at IKKE ALLE har smerter slik som du hadde når du fikk gutten din, mange velger mellom epedural osv.. så jeg synes det var unødvendig av deg å skrive at det var noe jævelig med smerter vi må i gjennom... heldigvis skal jeg ha planlagt ks, så jeg slipper de smertene du hadde!
Synnøve_Solbakken Skrevet 19. september 2007 #12 Skrevet 19. september 2007 eeeh hva er det for et svar? mannen er stolt av dama si, og det er nok ikke alltid lettere å se på sin kjære som har det vondt.
lille-persille Skrevet 19. september 2007 #14 Skrevet 19. september 2007 herregud kajsa venter nr.2....tror ikke du forsto helt hva som ble skrevet! Uansett: grattis med gutten:)
twoboys & a girl Skrevet 19. september 2007 #15 Skrevet 19. september 2007 Gratulere så mye med gutten:o)
lille-persille Skrevet 19. september 2007 #16 Skrevet 19. september 2007 sorry kajsa venter nr.2, den var ment til ho over:/
Synnøve_Solbakken Skrevet 19. september 2007 #17 Skrevet 19. september 2007 Hehe, godt vi er enige om at det var et fjernt svar... Ble så satt ut av svaret hennes, at jeg glemte visst å gratulere med turbogutten
Adriansmor med tulla Skrevet 19. september 2007 #18 Skrevet 19. september 2007 gratulerer med gutten... ikke bry deg om hu hormonelle kjerringen lenger oppe...!!!
Truseprinsesse Skrevet 19. september 2007 #20 Skrevet 19. september 2007 Gratulerer med den lille gutten!
Bea har snart 4 barn? Skrevet 19. september 2007 #21 Skrevet 19. september 2007 grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 19. september 2007 #22 Skrevet 19. september 2007 s@nder & Linnea....henger meg på de andre her... Dette var litt merkelig svar fra deg.... Dessuten....den som tror at det er smertefritt å føde med epidural, den må tro om igjen ;o) Dessuten ville ikke sagt heldigvis hvis jeg hadde måtte ta KS...det er en risiko det også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå