grand danois Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 d var SÅ deili å vere hos jordmor!!! jeg fekk høre hjertlyden. d er såå deili:D ho fant den me en gong sell om jeg bare er 11+3:) så egentli så hører jeg vell ikke til her enda...men jeg har vert her en uke allerede jeg:) men hvorfor står d her at jeg er I min uke 12,når jeg var uke 11 hos jordmor?? men var ikke livmoren min stor når den var midt mellom navle å skambeine?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Du er i din tolvte uke, men har bare gått ferdig 11..skjønner?! Litt komplisert men...
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Uke 11 hos jordmor betyr at du har 11 fullgåtte uker f.eks. 11 uker og 2 dager osv. Og i og med at du har gått 11 fulle uker er du i din 12. uke (på god vei mot 12 fullgåtte uker). Barnimagen siden viser i hvilken uke du er, mens om du går inn på babyverden og skal lese om "din" uke så bruker de der f.eks. fra 11+0 til 11+6. Livmorstørrelsen kan jeg ikke uttale meg om =) Men om jordmor ikke kommenterte så stemmer det nok =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå