<3A&A<3 Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Mamma ble 44 år i dag,men må si jeg er stolt av henne-hun har fått til mye! Hun har tre barn,elste er 27,yngste 18... Så har hun tre barnebarn:) Gjeldsfri er hun også!!! Må si hun har fått til mye:)
Diva Muffin Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Du får gratulere! Samboeren min har også bursdag i dag! Han har over 2 millioner i gjeld og 1 barn
Mamma'n_til_bamsemumsen Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Gratulerer til mamma'n din..... Mamma'n min har også bursdag i dag! Hurra for mammaene våre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå