Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 du må bare si fra om du har lyst til å trille sammen :-) Jeg pleier å trille fra Bergensveien, via Kalbakken (senteret) opp på Ammerud og ned Bergensveien igjen. Ganske lang tur. Noen ganger går jeg via kalbakken (senteret) og så opp på trondheimsveien og bort til Grorud senter (om jeg er for lat til å ta hele runden eller skal handle) Tenker også på å dra bort på babysang på Rødtvet kirke på tirsdager. Har aldri vært der tidligere, hadde planer i går men snuppa er blitt litt syk stakkar. Men det er babysang der hver tirsdag fra 12-14 Det er bare å hyle ut om du vil være med :-)
Heihvordetgår Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 :-)Jeg var innom babysangen en gang da babysvømmingen ble avlyst. Koselig det, men har som sagt babysvømming akkurat da:-(, men lillemann har de siste gangene nektet fullstending, så det kan hende jeg må gi opp hele prosjektet, så da går jeg over til babysang i stedenfor. Noen å trille med hadde vært koselig det:-). Vurderer også om jeg skal slenge meg med på dnt sine trilleturer i marka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå