Piipii Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Tenkte jeg skulle gjøre det, men så kom jeg til å tenke at folk kansje syns det er frekt eller teit...... Hva syns dere?
#Ariadne# Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 tror ikke jeg ville gjort det.. men på en annen side, så er det behagelig for gjestene å slippe å bruke masse tid på gave da..
Kamomille Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 nei, det synes jeg er utrolig frekt!!! Synes det er frekt med ønske liste sammen med brylluosinvitasjoner også jeg da.....Dersom folk lurer på hva de skal gi, så får de heller spørre!!!
Piipii Skrevet 19. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2007 For det er ikke meningen at det skulle være frekt. Tenkte det kunne være prsktisk for gjestene. Mange som syns det er så vannskelig å kjøpe dåpsgaver spesielt til gutter, ink meg selv. Men skjønner at folk kan oppfatte det som frekt. Ser jeg har en del skrivefeil i hovedinnlegget mitt, gikk litt fort i svingene her, hehe
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Det hørtes rimelig frekt ut.
solstråle69 Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Det synes jeg er så flott! Mange synes det er vanskelig å kjøpe noe, en ønskeliste gjør det mye enklere. Dessuten får "dere" noe som er ønsket, istedetfor feks ting som byttes. Synes overhodet ikke det er frekt, bare gjennomtenkt. De som ikke ønsker å kjøpe noe fra listen, kan jo bare kjøpe noe annet?
F-mor Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 forstår at du ikke mener det frekkt, men det vilvirke utrolig frekkt ut:-) så jeg hadde ikke gjort det.
F-mor Skrevet 19. september 2007 #8 Skrevet 19. september 2007 forstår også at den kun er 1 k i frekt...thihihi
Piipii Skrevet 19. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. september 2007 Ja var det jeg tenkte også. Selvfølgelig MÅ man ikke kjøpe det som står på listen. Når vi hadde dåp til den eldste jenta vår fikk vi 15 kjeder og er begrenset hva man kan bytte til i en gullsmed butikk, hvis dere skjønner hva jeg mener. Er ikke det at vi ikke blir taknemmlige for gavene vi fikk, men 15 kjeder er litt mye hvis dere skjønner. Og nå som vi har en gutt så er jeg litt redd for at de fleste kjøper smykker. (vi er en veldig smykkefamilie,hehe) Og jeg hadde syns det hadde vært fint hvis han fikk litt andre ting enn bare det. Ting han har behov for også liksom. Og da syns jeg det blir enda dummere hvis jeg skal ringe familien vår og fortelle dem det.
solstråle69 Skrevet 19. september 2007 #10 Skrevet 19. september 2007 Send med ønskeliste, mulig noen synes det er frekt, men det er vel deres problem? ;-)
Yrha Skrevet 19. september 2007 #11 Skrevet 19. september 2007 Det er faktisk heeelt vanlig praksis å legge ved ønskeliste i dåps- og bryllups-invitasjoner i mange andre land. Vi kommer nok etter i Norge også. Så hvis du gjør det, synes jeg du er en foregangskvinne En annen mulighet er å legge ut ønskeliste på nettet (tror du kan lage på www.daapssiden.no), også kan du skrive i invitasjonen at hvis noen lurer på hva de skal kjøpe kan de gå til den siden og se ønskelista deres!
Yrha Skrevet 19. september 2007 #12 Skrevet 19. september 2007 Eeeller... husker ikke hvor man kan legge ut ønskelister, men det går vel an på et vis.... Noen som vet?
Piipii Skrevet 19. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 19. september 2007 Tusen takk, det var en god ide:) Skal gå inn der å sjekke litt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå