Gå til innhold

små strekkmerker bare på rompa...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nesten ingen strekkmerker, men de jeg har er korte og små og fordelt over hele rompa mi:( Ja, jeg har lagt litt på meg rundt rompa, men skjønner ikke at det skal bli sånne rare strekkmerker....har også noen på hofta og puppa men ikke magen.

Noen som har det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke strekkmerker selv, enda, men jeg har forstått det slik at de som kommer der du har fått dem er av hormonelle årsaker. Jeg håper jeg slipper, men om jeg får, håper jeg i allefall at jeg får på en av de stedene du har fått. Da kan man i allefall skjule dem i bikini. ;-)

Skrevet

Hehe! Har akkurat det samme! Små, korte merker på rumpa. Og jeg har egentli ikke lagt på meg noe særlig der, så tror nok det er hormoner ja.... Mine er ikke symmetriske heller, har masse på venstre side og nesten ingen på høyre.

Satser på at de blir nesten usynlige når de blekner siden de er så små! :)

Skrevet

haha jada, men sambo ser dem jo alikevel;)

Det som er greit er jo at strekkmerker blir ganske så usynlige etterhvert.....men jeg har da ikke blitt SÅ stor at jeg skal få masse bittesmå strekkmerker på rompa:(

Er vel kanksje en liten jente i magen min alikevel, siden jeg har fått så stor rompe:P:P

Skrevet

Er i uke 36. Jeg har også fått på rompa og litt på hoftene, men heldigvis ikke på magen elller brystene (enda iallefall). Hadde litt på rompa fra før også men blitt litt mere nå. Her ventes en gutt så det er ikke sikkert at teorien med strekkmerker på rompa og at det er en jentebaby holder.

Skrevet

hehe nei tror ikke det jeg heller;) men det påstås jo at man legger på seg rundt hofta og rompa når man får jente! Rart at jeg både har "guttebabymage" og "jentehofter";)

Kansje jeg får en som er tvekjønnet?:P

Har ikke noe på magen, det er deilig og selv om ejg har noe på brystene så blir de jo ganske gjennomsiktig og det synes ikke når jeg har klær på meg

Skrevet

Jeg har strekkmerker "i" rompa, om dere skjønner. De går fra analåpningen og utover . Det er skikkelig ubehagelig og ser veldig dumt ut ...... :(

Skrevet

isj da, det hørtes kjedelig ut:(

Vi satser på at de blir borte igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...