Gjest Sekretøsa Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Nei, det er ikke det, men kom ikke på noe bedre ord... Helt plutselig så stikker det til, og da svir det i hele puppen, begge 2!! Så går det over... så går det en stund, så kommer det igjen.... Har ekstremt lite produksjon av melk om dagen, så jeg pumper nesten hver 2 time... men AU!!!
Krimp Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 høres litt ut som utdrivingsrefleksen. HAr du spurt inne på ammesiden??
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Pumpet deg sår? Kutt ned til hver 3. time og se om det blir bedre.
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 det har ikke blitt sånn før nå, og jeg hadde MYE melk den første uka, det spruta jo ut omtrent.Så det har ikke kommet før nå, som produksjonen har gått betraktelig ned...
Leola Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 *humre* måtte le litt når jeg las overskriften. Men jeg skjønner hva du mener! har det sånn selv noen ganger selv om jeg har god produksjon. Utrolig ubehagelig
Gjest Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 Høres ut som utdrivningsrefleks, det kan komme selv om man ikke ammer akkurat der og da. Jeg har fått dette for første gang nå, som tredjegangsmamm og det kom ikke før mini var ca 2-3 uker.
Storebror & Lillesøster Skrevet 19. september 2007 #8 Skrevet 19. september 2007 høres bare ut som om melka strømmer,kjente også det kom sånn plutselig,stikking i puppene,tror de fyles og så ble de helt harde.
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. september 2007 #9 Skrevet 19. september 2007 hadde nå bare mine blitt harde igjen så... slutt på det, og lillebror er 2 uker gammel i morgen! melka svinner henn!!! :( men da vet jeg hvertfall hva det var da... sånn ca hvertfall ) Takktakk
to+en til! Skrevet 19. september 2007 #10 Skrevet 19. september 2007 Var sånn med meg også når utdrivningsrefleksen satte inn. Kunne være sinnykt vondt i blandt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå