Gå til innhold

Noen som har erfaring med bilmerket chrysler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å kjøpe ny bil og lurte på å kjøpe en chrysler. Er det en bra bil ??

Noen med erfaring med dette bilmerket?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men vi har en vw sharan og er kjempefornøyd med den! Du kan sette inn og ta ut seter etter behov og slå de ned så de blir bord. Har en simo sportstrille til minsten som jeg bare kjører rett inn bak uten å slå sammen. Den er vel på størrelse med chrysler, vi lurte på den og men falt for sharan. :)

Skrevet

Nabon hadde chrylser, den sto mer på verksted en hjemme!! Han var ikke fornøyd..

Skrevet

Trang, bråkete, bruker en del drivstoff, stygg.. har bare hatt en på prøve.

Skrevet

Så lenge du velger modeller etter 97/98 er det veldig bra biler :-) Bruker en del bensin, men er gode og trygge biler..!

Skrevet

Om du tenker 7 seter, så er det nok ingen som kan konkurere med dem på plass. Jeg selv har 7 seter, 4 kjempegode stoler og 1 benk bakerst, når alt er oppe får jeg plass til tvillingvogna og posene med helgehandel.

Så jeg er superfornøyd. Utenom at jeg kunne tenkt meg diesel i stedet for bensin.

Desverre er Crystler en drittbil mekanisk, girkassene har lett for å ryke.

Heldigvis er jeg gift med en bilmekaniker, slik at vi kan ta alle forhondsregler og om det skjer noe, får vi arbeidet gratis.

Er dere helt grønne på slikt, er nok ikke dette bilen for dere.

Skrevet

Takker for svar.

Mannen har funnet en fin en som jeg kunne ha som "kone bil". Den jeg har får jeg ikke vognen inni. Kjempe irriterene.

Men synes jeg har hørt at det ikke er alle som er så fornøyd med dette bilmerket. Bilen var jo for så vidt grei, virket stor og romslig. Er så usikker.

Skrevet

Vi kjøpte oss chrysler neon 98 modell i fjor. Jeg var veldig skeptisk for har hørt så mye dritt om bilen. Søkte litt på nettet og fant ut at selve neon hadde ikke kommet så dårlig ut på tester. Men vi har hatt bilen i ett år nå og ingenting feil med den selv om det er en bruktbil. Er fornøyd med den. Og har hørt at stratus og den store bilen hadde masse feil..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...