Gå til innhold

bilder

grysom Knut-Elias og lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lagt inn bilder på profilen min...

legen sa at jeg må gå ned ti kilo... kan noen se på bildene som ligger dær di er tatt for en månde siden...

å si om jeg er lubben eller stor.. for jeg føler meg ikke som det....;(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke du ser verken lubben eller stor ut. Helt normal, sunn og frisk jente. Og det må da være det aller beste utgangspunktet for en graviditet? Vet ikke hvorfor legen din mener at du skal ta av ti kilo, bmi'en din ligger jo innenfor normalen. Det går jo an å spørre om å få en ny samtale, og spørre hva han mente. Det er ikke så lett alltid, når man sitter hos legen og blir bombadert med informasjon. Da sitter ihvertfall jeg ofte igjen som et spørsmålstegn etterpå, og lurer på hva som egentlig ble formidlet.

Lykke til:-)

Skrevet

du gå ned 10 kilo?!?!?!?!

sjønna ikkje ka han kunna ha meint me det=)

stakkars dej da!

synst du ser fin fin ut ej=)=)=)=)=)

Skrevet

han gjenntok det flere ganger slik at ha skulle være sikker på at jeg fikk det med meg..... tusn takk for støtten <3

han mener at det vil gi et bedre utgangspunkt for å bli gravid da han mener at det vil hjelpe på eggløsningen...

Skrevet

blei litt provosert her.. eg synst du såg tynn ut, og hadde du gått ned 10 kilo, trur eg du ville sett sjuk ut.. og eg kan kje tenka meg at da e noke bra vist du prøve å bli gravid, dei seie jo at slanking kan ødlegga for graviditeten!

hadde eg vore deg, hadde eg ikkje gjort da:) bare spis sunt, men ikkje gå ner 10 kilo:) lykke te!!:P

Skrevet

det betyr utrolig mye den støtten jeg får her:) tusen takk <3

Skrevet

Du ser ut som en veldig sunn og helt normal jente!! Syns du skal gå til en annen lege for å få en vurdering til. Klarer ikke helt ta den legen seriøst når han sier du gå ned 10 kilo!

Lykke til! Klem :)

Skrevet

...når han sier du skal gå ned 10 kilo! Et ord som ble borte der. :)

Skrevet

KJære deg, du ser overhodet ikke overvektig ut!! En lege som sier slikt bør kanskje settes litt spørsmålstegn til? !0 kg er jo tross alt ganske mye, i allefall når du ikke er overvektig verken i følge tabeller eller av utseende (det jeg kan se.) Så lenge du spiser sunt og lever ganske aktivt vil jeg tro kroppen regulerer seg selv, han kunne kanskje framhevet det i stedet for å si at du må gå ned!! Det er iallefall mitt råd :) Lykke til!!

Skrevet

tar imot alle råd jeg kan få med stor tekknemlighet:)

tusn takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...