Dane Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Det var helt fantastisk. Vi giftet oss i stavkirken på Gol og hadde festen på Kamben hotel på Golsfjellet. Det var helt perfekt. Kamben hotell anbefales til dere som kunne tenkt å gifte dere på fjellet. Det er et lite hotel, så vi hadde jo hele hotellet for oss selv. Betjeningen gjorde alt for oss og var kjempe hyggelige! Alle gjestene kom opp på fredag, så de fleste ble jo litt kjent med hverandre i løpet av helgen. Vielsen var ikke før kl 15 på lørdag, og da hadde alle mulighet til å ta seg en tur på fjellet eller gjøre andre ting. Jeg har fått så mye tilbake meldinger på at alle har kost seg glugg i hjel. Og jeg hadde en mye mer fantastisk dag enn jeg noen sinne hadde forestilt meg. Og været var på vår side også. Knallsol lørdag med en del vind som løyet i det vi gikk ut av kirken. Søndag var det tåke og snø! Kan man ha mer flaks? ;-)
Lady78-prøver Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 gratulerer så masse og lykke til med fremtiden!!! nyt tiden som nygift!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå