Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Jeg har ikke vært på det før. Kan noen fortelle litt om det. Kan vi evnt. ta med vår gutt på 3 år?
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 19. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 19. september 2007 dytter
Bratsj Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Selv litt usikker, jenta vår er 3,5 år i januar - men det er innmari mye folk i Spektrum og det skremmer meg litt, med tanke på brann og sikkerhet generelt, ikke minst hvis hun skulle se noe og løpe vekk fra meg... Det er også ganske lenge (1,5 time?) å sitte stille og ha fokus. Var på teater med henne på søndag - forestillingen varte 45 min og da hadde hun en del maur i rompa siste kvarteret. Og så koster det jo 5-600,- da, kan få 10 teaterforestillinger på Biblioteket for den prisen. Så kanskje hun er for ung til å virkelig få utbytte og sette pris på det ? Fra hvilken alder anbefaler de det da ?
Den lille prinsesse Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Ifjor var snupa 1 mnd, hun storkoste seg og fikk sånn lys greie med prinsessene på!! Leker med den tryllestaven enda hun! Til januar er hun 22 mnd og kommer til å storkose seg enda mer tenker jeg! Hun elsker Disney figurene! Gleder oss masse !! Det går nok helt greit å ta med en på 3 år, de burde vel få utbytte av dette i form av at det er gøy, spennende osv osv. Er jo masse som skjer og det er bare spennende, mye å kjøpe også!
Den lille prinsesse Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Hun var ikke 1 mnd, men 10 mnd!!
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 19. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. september 2007 Men det er mye prinesse ting denne gangen. Men det er vel kanskje greit for en gutt også. Han er ikke så kjent med diss disney filmene. Mer de nye til disney.
Den lille prinsesse Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 Sist var det bare prinsessene. Denne gangen er det mer en kalvalkade med litt av alt, passer mye bedre for både gutter og jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå