Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 tror jeg kommer til og bruke torunns når jeg finner den kjolen jeg ønsker meg. leste på sidene hennes at hvis man ikke fant drømmekjolen vår der,kunne man sende inn et bilde av den kjolen man ønsker seg,så får man den sydd hos henne. men må hun ha bilder av foran og bakstykke? har egentli funnet en kjole som kan være aktuell,men finner ingen sider av den som viser dens bakstykke. kanskje dere har sett den? =) Link: http://www.belleamie.no/nyindex.php?valg=kjoleguide&multiple_3=2&multiple_2=%28Velg+prisklasse%29 første kjolen på siden.. noen som kan hjelpe meg?
Dane Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Jeg får bare error når jeg bruker linken. Kommer liksom inn på belleammie sine sider... men kjolen vises ikke - kun en error melding. Hva heter kjolen? Kanskje jeg kan finne den da...?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 kjolen er av atlier diagonal art 305
Dane Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg... Prøvd å finne den på andre nettsider?
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Send Belle Amie en e-post om de kan hjelpe deg med bilde av bakstykket.
Mulle :) Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Ja send en mail til de og spør om de har bilde av den bak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå