Gå til innhold

jeg er så trett og er bare i uke 29...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg la meg kvart over 9 i går kveld,våknet hal 7 gikk da å laget mat til vår sønn som ville se film gikk å la meg igjen å stod opp igjen kvart på 8 (da hadde in mann stått opp kl 7)

reiste å leverte vår sønn i bhagen, kom hjem og sette på en maskin med klær spiste litt og sovna på sofaen, og har sovet i over 2 timer...er det normalt så "tiligt"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Det å være trøtt er et ganske vanlig sv.skapsgreie. Men det kan også tyde på for lite jerninnhold i blodet. Hos meg var det sånn. Jeg gikk nesten hele sv.skapet med å være alt for trøtt, men jeg trodde det bare var vanlig å være så trøtt når man er gravid. På en kontroll hos legen, fikk jeg høre at jeg hadde veldig lite jern i blodet, og måtte begynne på jerntabletter. Dette fant vi ut fordi jeg klødde så veldig. Jeg trodde det var sv.skapskløe, men det var det ikke. Isteden fant vi ut at det måtte være pga for lite jern.

Jerntabletter har jeg fotsatt med siden, dog desverre ikke hver dag. Å ta tabletter er det verste jeg vet.

Skrevet

du bør måle jernlagrene dine! (det stikket i fingern på kontroller sier lite om jernlager!) ta derfor en blodprøve!

jeg er mye trøtt, og har lave lagre, (de var fine før graviditeten!) og tar jern i 4 uker, så slutter jeg i 2 uker, og tar ny blodprøve! har vært gjennom en runde nå, uten at lagrene fylte seg, så nå er det på`n igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...