Augustgutten kom 08.08.07 =) Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Vet noen om den seks-kantede lekegrinnen kan reguleres i høyden?
Sessa ruger igjen... Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Nei, det kan den ikke. Men det er jo en dør i siden som gjør at det er lett å hente ut og sette inn barnet. Vi har vært kjempe fornøyd med grinden selvom vi nok begynte med den litt sent og derfor ikke fikk den fulle gleden av den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå