Gå til innhold

Hvor stor er du rundt magen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble inspirert av en tråd inne på 3 tri og lurer derfor på hvor mange cm dere er rundt magen?

Jeg er i uke 26+5 er 154cm høy og måler 98cm rundt magen, har lagt på meg ca 10kg hittil =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor måler du? Fra navlen og rundt?

Skrevet

uke 20,164 høy,70 kilo nå..100cm rundt magen!!Bruker bukse strls 29 til vanlig,synes magen er kjempestor!!!

Skrevet

Måler rundt ved navlen ja =) Der jeg er størst!

Skrevet

Jeg er 24+5, og 107 cm rundt livet!(økt med 4 cm på 3 uker!) Er 176 høy, og 85,5 kg, har gått opp 3,5 kg så langt. Er på ingen måte tykk, men hælledussen for en mage som stikker ut! :-/

Skrevet

Jeg er 22+4 og er 1.67 høy.

94 rundt magen.

Skrevet

Ok, da har jeg også målt;

Jeg er 24+5 og er 1.65 høy og måler 86 rundt magen!! Har ikke lagt på meg noe enda, men det kommer vel nå etterhvert!!

Skrevet

Shit!Tror jeg kommer til å bli kjempestor jeg;-)

Skrevet

Jeg er 24 + 4, rundt 165 høy og måler 85 rundt magen..

Har gått opp 8 kilo, så jeg veier 60 nå..

Skrevet

hmmm...hvor diger kommer jeg til & bli???

er 15+3 & har et magemål på 101 cm :))...er 1.79 høy,& slank.

Skrevet

20+4: 1.77 høy, 65kg, magemål 92cm!

Skrevet

Amy Lee:

Trodde at vi som var høy skulle få midre mager jeg, men det er jo omtrent vi som er høyest og størst rundt magen *grøss* hehe

Så det er bare å konkludere med at du blir stor jah hehe

Skrevet

hehehe...ja,så feil kan vi ta :))...man kan vel si at jeg har begynt & forberede meg...sko m/borrelås...bukser med kun strikk osv...det neste blir vel at jeg må gå til innkjøp av en truse/bukse/strømpepåtrekker ;P hehehe :)) Spennende blir det nå!

Skrevet

Er 25+3 169 cm, 90 cm rundt magen. Lagt på meg ti kg.

Skrevet

Amy Lee:

Har en datter på 12 år som blir ansatt som truse/bukse/strømpepåtrekker arbeider jeg! Jobben gjøres veldig motvilig så jeg betaler ikke godt hehe

Skrevet

16+6 og 88 cm rundt magen. 170 cm høy.

Skrevet

Er i uke 17. Er 1.60 høy har enda ikke lakt på meg noe som helst men er 100 cm rundt magen. men dette er midt 3 svangerskap. er 61 kg tung.

Jeg er stooooor å gruer meg til å bli enda større.

Skrevet

Hei.

Er i uke 20, 158 høy og 60 kg. 92 cm rundt magen. Har gått opp 2 kg.

Føler magen har stått stille i en 5-6 uker nå men det gjør jo ingen ting :-D den kommer jo tidsnok.

Skrevet

Uff, nå føler jeg meg skikkelig diger. Er i uke 22, 181 cm høy, 90 kg (har lagt på meg 12 kg så langt, skrekk og gru!). Magemålet mitt er 102 cm. Selv om jeg er stor, føler jeg meg ikke tjukk, men tallene begynner å bli litt skremmende.

Men pytt, jeg har nok av tid til å trene vekk baby-flesket:)

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Jeg er 23 + 3, og er 1,63 m høy. Har lagt på meg 10 kg, og har et magemål på hele 103 cm! Like slank i kroppen som før jeg ble gravid, men stoooor mage, ja!=P

Skrevet

Athina med Lucas i magen :

Oj..hehehe...takk for tipset.Har selv ei datter på 15 år :))...skal bli morro & utnevne henne som min personlige truse/bukse/strømpepåtrekker :))...blir nok ikke gratis for meg det nei...hehehe :))

Skrevet

Er 25+1 og måler nå 86 rundt livet. Har gått opp 6 kg allerede, så jeg er veldig spent på hvor mye jeg legger på meg totalt! er 168 cm høy og har alltid vært veldig slank, så dette er litt av en overgang...

Skrevet

Er i uke 23.

168 høy og er 85 rundt livet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...