Sun Tzu Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 vasket dynen til Voksi posen i vaskemaskinen? Jeg har nå vasket trekket og det ble bra, men dynen stinker... Har luftet den i 2 dager, men det har ikke hjulpet. Så jeg vurderer å vaske den i maskinen. Er det en god eller dårlig idé?
Gjest Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Jepp :-) Den kan vaskes på 40 grader ullvask uten problemer :-) Ikke bruk tøymykner og bruk ullvaskemiddel eller Neutral..!
Sun Tzu Skrevet 19. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2007 Supert:) Takk for svar. Da ryker den i vaskemaskinen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå