Lilly 79 Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Er de like pålitelige som CB? Noen som har fått et pluss/to streker på de? :-)
*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Jeg var kjempefornøyd med de sist gang, men har hørt flere som ikke er helt fornøyd men el-strimlene.
JordbærMamma Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Jeg har brukt grav.testene deres (rakk ikke å prøve el-testene sist, men har en haug liggende...), og var veldig fornøyd med de! Tar litt lengre tid en CB før de viser positivt så ikke bli lei deg om de ikke viser positivt med en gang, går et par minutter tror jeg... Synes de er greie når en er testoman! Blir ikke så dyrt i lengden, og er vel stort sett innpakningen en betaler for når en kjøper de dyre testene?
casper`s mamma Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 eg har brukt EL testane, og eg er veldig førnøyd!
Lilly 79 Skrevet 19. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. september 2007 Ok... Men er resultatet til å stole på da? Når man må vente noen minutter liksom? Jeg bestillte en pakke med 10 jeg! Kjenner jeg meg selv rett, varer de jammen ikke lenge. Kommer de fort i posten tror du?
-Diddelidu- med spire!! Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Det kan ta 5 min å få resultatet, men man skal ikke vente lenger enn 5 min. da kan resultatet bli falskt.. Bestiller du før kl 16.00 kommer det i posten etter 2 dager, bestiller du etter kl 16 tar det 3 dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå