Gå til innhold

Innkjøp til nummer to

Anbefalte innlegg

Skrevet

HVa kjøper dere nytt / hva handler dere inn / har dere planer om å handle inn når dere venter det andre barnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Handla inn litt nytt tøy, for med nr en arva vi det meste av nyfødt tøyet...var ikke så pent lenger =P

Brukte jo samme vogn, seng, vinterdresser og sånt.

Skrevet

Eneste vi virkelig trenger er ny vogn, ellers har vi jo mye.. Må kjøpe litt nye håndkler og kluter og gulpekluter og sånt da.. Og det blir garantert litt klesshopping og :)

Skrevet

Siden vi ikke vet hvilket kjønn det blir denne gangen heller, så blir det ikke noen nye innkjøp med tanke på klar. Vi kommer til å bruke de samme hvite nyfødt klærne vi hadde til førstemann, så hvis det blir motsatt kjønn denne gangen - så blir det kjøpt inn flere klær etter fødselen.

Ellers så skal vi ha en Phil & Teds søskenvogn, i tillegg til en bagvogn og sportsvogn vi har fra før.

Jo, så tenkte jeg å kjøpe en sånn "ammemadrass", DRY tror jeg den heter - er greit å ha når jeg skal amme babyen i sengen vår!!

Syns egentlig at det er litt deilig å slippe å kjøpe inn så mye denne gangen - men syns det var rå gøy forrige gang!!

Skrevet

BARNEY:

Vil du kjøpe min ammemadrass? Helt ubrukt, kom aldri på å bruke den, og kommer nok ikke til å gjøre det denne gangen heller! du kan få den for 350kr + frakt (ny pris er vel like under 700kr)!

Skrevet

Nr 2 fikk ikke så mye...ble litt nye klær, ellers hadde vi alt! Kjøpte søskenvogn med softbag til minstemann, ellers arven han alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...