Gå til innhold

UVEL!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går etter middag ble jeg akutt dårlig. FIkk litt sånn influensa følelse . bare uvel vondt i hodet og måtte bare gå å legge meg. FIkk også diare. Noen som har noen gode råd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så mange råd å komme med enn at du bare må ta det med ro, få masse hvile og vente til det går over.

Jeg har det akkurat slik i 2-3 dager hver uke nå de tre siste ukene.

Kjennes ut som jeg brygger på influensa og blir generelt dårlig,uvel og får diare. Hovner også opp i kroppen.

Hverken jordmødre eller leger kan forklare hvorfor jeg har det slik, men ser jo at det er flere enn meg som har det slik på slutten, så jeg konkluderer med at det må være hormonene i kroppen som gjør dette mot oss på slutten av svangerskapet.......

Du får ha god bedring og vit at vi er flere som har opplever det samme som deg...

Skrevet

Jeg har også følt meg uvel noen dager... Håper bare at jeg slipper å bli syk. Prøv å drikk mye vann, det gjør jeg.

Skrevet

GODT å høre at man ikke er alene man blir jo litt ekstra bekymret i disse tider og man har jo ikke lyst på influensa nå!!! god bedring til alle

Skrevet

jeg skrev et lignende innlegg i går... Eneste medesin er å slappe av!:) Men de på kk sa at det var et godt tegn, at fødselen kanskje kunne starte etter noen dager...

Hadde vært flott om han kom lørdagen feks :) hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...