Gå til innhold

Når begynte dere med


Anbefalte innlegg

Skrevet

å gi tran til ungene? hvor mye eventuelt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel anbefalt fra baby`n er 4 eller 5 uker gamle..

Men det er vel for D-vitaminets skyld at man skal gi dem det!!

Vi har kjøpt D-vitamindråper med dråpeteller som han får 5 dråper av hver dag!!!

Det er noe han liker, og det blir ikke sølete!!

Skrevet

Ca 4 uker. Beg med noen dråper for å smake og økte gradvis,får 1ts nå,er 7mnd.

Er anbefalt pga omega 3 fettsyrer som de kun får i tran,ikke bare D-vitaminene. Fiskeolje er veldig sunt og bra. Gir på kvelden før stell,men her blir det ikke sølt en dråpe,liker det godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...