Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 å gi tran til ungene? hvor mye eventuelt?
Milde Malurka Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Det er vel anbefalt fra baby`n er 4 eller 5 uker gamle.. Men det er vel for D-vitaminets skyld at man skal gi dem det!! Vi har kjøpt D-vitamindråper med dråpeteller som han får 5 dråper av hver dag!!! Det er noe han liker, og det blir ikke sølete!!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Ca 4 uker. Beg med noen dråper for å smake og økte gradvis,får 1ts nå,er 7mnd. Er anbefalt pga omega 3 fettsyrer som de kun får i tran,ikke bare D-vitaminene. Fiskeolje er veldig sunt og bra. Gir på kvelden før stell,men her blir det ikke sølt en dråpe,liker det godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå