LegallyBlond Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Hvilken modell har dere? Er det den støveltypen som er mest vanlig? Hører jo mange skryter av dem så ble litt nyskjerrig, ser jo varme og gode ut. Men synes de ser litt klumpete og tunge ut jeg? Eller er det bare på bildene? Og sitter de godt på foten?
Gjest Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 De ser litt klumpete ut ja, men sitter utrolig godt på foten! Velg den med bånd rundt ankelen, ikke glidelås, det er mange modeller å velge i :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå