mamma til en prinsesse Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Skal søke på en jobb i dag og er i tvil om jeg skal sende med vitnemålet mitt i fra videregående. Jeg har ikke store utdanningen. Gikk bare 1 år allmennefag og ga totalt faen. Skole lei som jeg var. Karakterene mine fra ungdomskolen var ganske bra, men fra videregående datt de i dass. Fraværet mitt ble ganske høyt. Var borte i 12 dager og 42 enkelttimer. Det er jo ikke akkuratt et pluss for arbeidsgiver. Men hva gjør jeg da??? Sender jeg med det vitnemålet eller ikke???
It's all about me Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Jeg hadde ikke sendt det med. Bedre at de heller spør etter det hvis de trenger det, da har du iallfall sjansen til å gjøre et bra førsteinntrykk som overstiger vitnemålet. Samt så får du da anledning til å forklare hvorfor det er som det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå