Gå til innhold

Hva gjør jeg??


mamma til en prinsesse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal søke på en jobb i dag og er i tvil om jeg skal sende med vitnemålet mitt i fra videregående.

 

Jeg har ikke store utdanningen. Gikk bare 1 år allmennefag og ga totalt faen. Skole lei som jeg var.

Karakterene mine fra ungdomskolen var ganske bra, men fra videregående datt de i dass. Fraværet mitt ble ganske høyt.

Var borte i 12 dager og 42 enkelttimer. Det er jo ikke akkuratt et pluss for arbeidsgiver.

 

Men hva gjør jeg da???

 

Sender jeg med det vitnemålet eller ikke???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke sendt det med.

Bedre at de heller spør etter det hvis de trenger det, da har du iallfall sjansen til å gjøre et bra førsteinntrykk som overstiger vitnemålet. Samt så får du da anledning til å forklare hvorfor det er som det er.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...