Gå til innhold

ikke krangle....

Anbefalte innlegg

Skrevet

min helt ferske kjæreste klarte å si at han liker jenter med former de rette stedene, og at tynne jenter kom på en god nummer to. jeg er enig i det, skulle gjerne hatt mer former selv, men ble kjempe lei meg fordi jeg aldri vil bli sånn, er høy og tynn, uten rumpe og pupper og jeg vil aldri bli en veldreid yppig dame, har alltid vært tynn uansett hva jeg gjør. synes det var så dårlig gjort å si noe sånt, og han skjønte at han hadde sagt noe dumt, men var litt sent å rette opp i det. hadde det vært noe annet kunne jeg gjort noe med det, men dette er noe jeg ikke kan forandre på. klarte ikke si så mye, etter en stund sto jeg opp og gikk i dusjen hvor jeg ble stående og grine. kan jeg gå inn i et forhold hvor jeg vet at jeg er en "god" nummer to?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå.. dårlig gjort å si sånn til deg da. Kunne han ikke heller fremhevet det fine ved deg og kroppen din da, ikke legge ut om at tynne jenter er en god nummer 2...

Ikke bry deg om det du.. Menn tenker ikke før de snakker. Han mente sikkert ikke noe negativt rettet mot deg..

for hadde han ikke likt deg, så hadde dere jo ikke vært kjærester??

Vi jenter tenker alt for mye..

*trøsteklem*

Skrevet

Jeg regner med du har fisket som en gal for å finne ut hvilket syn han har på kropp.. som mange jenter gjør. Da må du nesten bare regne med å få høre noe du ikke synes er så bra. Så dropp det i fremtiden ;)

Han spør neppe deg om noe tilsvarende.

Men på den annen side; hvis du er for flat for han, så finnes det garantert andre menn som synes du er helt fantastisk. Å kaste bort tiden på en fjomp som ikke klarer å annerkjenne deg som det mest fantastiske som går rundt på to bein er bare tull.

Skrevet

Min mann synes mørkhudede damer er turn on. Særlig Merlene Ottey hadde han en ting for. Og damer i den kategorien der. Ikke helt mørkesvarte men brunsvarte. Fra jamaica og øyene omkring der. Og det plager meg på ingen måte, for jeg vet at han tenner på meg også. Og jeg ser ikke mye ut som ottey egentlig.

Skrevet

Å hvorfor i h...ble han sammen med et uformløst kvinne menneske som deg da,da ?!? HææH??

Ja så liker han jenter med former, men tydelig at han er glad i deg, ettersom han valgte et strek.

Liker da men med sixpack jeg, men er nå gift med en som kun har sixpack pils..hehe

Mye man liker, men ikke har/trenger, er da fornøyd likevel :))

Skrevet

skulle gjerne vært en god nummer to, jeg da. Har nå alltid ønsket å være slank og tynn med små pupper osv. Ikke noe særlig med runde former - med årene blir jo puppene bare hengende og rompa siger sakte men sikkert nedover den og. Vær glad du er tynn og fin. Det er sikkert kjæresten din om noen år og.

Skrevet

Hvorfor lager man innlegg som heter "ikke krangle" på kranglesiden egentlig? Forstår at det er for å få være anonym, men hvorfor ikke småtroll foreksempel?

Skrevet

Er ikke sikkert HI har småtroll...

Skrevet

Men sann for å svare på innlegget ditt, så har han jo valgt deg av en grunn da.... min mann liker veldig godt kort hår på jenter. Men jeg kan ikke si det plager meg og mitt lange hår:p

Skrevet

Vær glad han ikke har valgt deg bare pga utseendet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...