Hoppsann er Gravid for 3-Gang Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 kommer jo aldri igjennom. sitter å hører på samme musikk hele tiden.... kan den utenatt nå... lalalalalalalala....blablabla.....lalalalala
ape Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 får håpe du får en time raskt i allefall:)
Hoppsann er Gravid for 3-Gang Skrevet 19. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2007 får håpe jeg får time ja. sittet i kø i 20min nå. huff minien har bæsje bleie, den burde jeg jo ha tatt før han blir sur, men tanken på å komme helt bakerst i køen igjen for å sitte nye 20min ekstra, nei huff han får vente litt tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå