Gå til innhold

Til dere som har/skal gifte dere og IKKE har store pupper;););)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt meg brudekjole som er tversover oppe,ikke stropper.

Bak er det snøring.

Men det jeg lurer på er...

Hva slags bh hadde dere under??Og hadde dere innlegg i??

For når jeg har vanlig bh med olje innlegg sitter kjolen fint,men prøvde uten,og da fyller jeg jo ikke ut halve halve kjolen oppe;)

Så jeg må ha en bh som sitter bra og som har MASSE innlegg;)

Noen som har noen flotte tips???????

Hehehehehe ikke greit med små pupper asså:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klipte istykker en bh jeg hadde jeg og la den der hvor puppene min egentlig skulle være (hvis jeg hadde hatt noen). En sånn tykk vatert bh.

Kjolen var så stram at den hold seg opp og og restene av bh'en på plass.

Høres helt jævlig ut, men det ble bra .o)

Skrevet

Hehehehehe,tro meg jeg skjønner hva du mener.

Det er så kjipt og ikke ha pupper og få fylt ut med.

Men jeg liker best di med slike silikon innleg i,er redd di kan bli litt tunge uten stropper.Men bare klippet du av stroppene da??

Så dem hadde slike silikon innlegg på Lindex store som man kan legge inni bh en lurte på og kjøpe disse og polstre sikkelig opp heheheheheh.

Må le.

Når kvelden kommer og kjolen skal av,så raser div innlegg ig styr ut av kjolen hehehehehehe

Skrevet

Hva med slik unbra? Eller puppeteip?

Skrevet

Kan ikke dere også bruke korsett da? De sitter av seg selv uten stropper og kan sikkert fylles med hva som helst.....

Skrevet

Puppe teip duger ikke når man ikke har noe og teipe opp;)

Da må jeg i tilfelle teipe på løspupper hahahahaha.

Kjolen har draperinger rett under bysten,så er ikke nødvendig med korsett.Men tror jeg skal stikke innom en undertøys butikk føre job i dag og få noen tips;)

Skrevet

Ja jeg klipte av stroppene og den delen som skal gå bak på ryggen også.

Hadde jeg tenkt på det før (og ikke en time før jeg skulle i kirka, ha ha ha) hadde jeg nok sydd den fast i kjolen. Fikk kjolen skreddersydd, så det hadde nok ikke vært noe problem.

Men du kan jo stappe inn litt dopapir da. Billig og kjekt å ha hvis du skulle bli rørt :o)

Skrevet

Jeg valgte kjole med stropper da og bøyle over puppen. Så teipet jeg puppene og hadde bh med masse innlegg. He he. Sånne løspupper og innlegg i bh og det meste. Så veldig bra ut :) Stålbøyla gjorde jo at jukset inni ikke syntes i hele tatt, men måtte jo fylle ut frem til den ;)

Skrevet

Hehehehe,jeg må le asså.

God det ikke bare er meg som er desp etter og ha litt pupper den dagen.

Men skal ut og hamstre alt som kan dyttes inn.får bare snøre kjolen fast så sitter nok alt "inni" på plass;)

Takk for mange gode tips da;)

Skrevet

Vi småbrystede får trøste oss med at de ikke blir slappe og lange så lett som de store:) NOE må man jo kunne trøste seg med! :)

Skrevet

hadde halterneck kjole, så jeg hadde en stroppløs bh..

Skrevet

brukte korsett!!

Kjøpte løse vatterte innlegg, men brukte de aldri.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...