Gå til innhold

Julebord for Juli-damene:-)


hedda:-)

Anbefalte innlegg

Heisann hoppsann julidamer!

Hvordan er stemingen for julebord? Med/uten våre nurk? Skal vi bestille bord på en restaurant, så må vi bli enige om noe ganske fort:-)

 

Håper mange har lyst til å være med:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I Trondheim:0))

 

Jaaaaaa jeg vil:0)

 

Foreslår:

Jonatan

Chablis

Pinoccio

 

Når passer det best for dere andre? Vet min mann gåren heftig julebordsesong i vente...Tror det er 4 gang han skal med jobben, gleder meg til det blir min tur også:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julebord og kjellerbiff hørtes knall ut.:-) Vet ikke hvor populært det blir om vi tar med nurkene dit? Hva med det andre nurket vårt? Eller kanskje det er litt tidlig og litt pes å ordne barnevakt? Går fint å dra alene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer for jentejulebord uten nukene denne gangen. MEN en tur med pappaene en annen gang sånn eks. rett før permisjonene er ferdige. ( Buhuuuuuu vil ikke tenke på at denne koslige tiden skal ta slutt...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, julebord MÅ vi virkelig få til! UTEN barn, MED menn stemmer jeg for! Og Jonathan har jo virkelig delilig mat. Chablis ga meg dårlig service forrige gang jeg var der, så der vil jeg ikke legge igjen pengene mine... Men Pinoccio, har ikke de lagt ned virksomheten...??? Synes det så stengt ut forrige gang jeg gikk forbi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestillt bord for 12 personer på Jonathan den 17.november kl 20:30.Litt sent kanskje men om vi møtes på Bari kl 19:00 for en drink eller to,tror jeg det blir bra..:0)

 

Jonathan får nye menyer den 6.11 og de ville vi skulle se på den, så prøve å bestille mest mulig av den samme retten. Jeg ringer inn bestillingen vår når alle har bestemt seg for hva de vil spise:0)

 

Johooooo dette kommer til å bli så gøy!!!

 

Gleder meg allerede;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. mandag 1.oktober:0)

 

Vi har avtalt å møtes på Det lune redet kl 11:00!!!

 

Masse tid til kaffe, boller og sladdring:0)

 

Vi gleder oss.

 

Klemmer fra Thea og Mali

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen alle sammen!

 

Supert at det blir julebord, gleder meg!!!:)

 

Ser også fram til treff i morgen, blir morsomt å se alle igjen!både store og små!!:)

 

Klem fra meg og lillemor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...