Gjest Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Jeg er på tredje dagen med Pergo nå, og i dag, på dag 7 steg tempen.. Er det normalt? Noen som vet..?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 hva mener du, steg som om du skulle hatt EL?
Gjest Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Ja! Steg fra 36,59 til 36,93! Det er det jeg pleier å ligge på når jeg har hatt EL.. Tok en EL test i kveld da, men den var negativ. Hva kan dette være da...?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Er ikke rart testen var negativ, den er ofte negativ på EL dagen, så det kan godt være at dersom du hadde tatt den i går så ville den vert positiv. Men det vil vise seg om du har hatt EL de neste dagene eller ikke
Gjest Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 Men skal tempen stige på selve EL-dagen da?? Nå blir jeg bare mer forvirra! He, he..
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 19. september 2007 #8 Skrevet 19. september 2007 Hmm, det blei feil forklart. Siden tempen steg i dag, så hadde du EL i går, da er det ikke rart testen var negativ;)
Gjest Skrevet 19. september 2007 #9 Skrevet 19. september 2007 Hmm.. El på dag 6?? Da har ikke egget sjans å feste seg, vil jeg tro...? Herregud, blir jo spennende å se hva tempen sier i morgen nå da.. Kan jo være ei feilmåling, får håpe det! Takk for svar forresten!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 19. september 2007 #10 Skrevet 19. september 2007 jeg tviler på at du har fått EL så tidlig, men man vet jo aldri, kan godt være det er feil måling. Men, selv om du skulle få EL på dag 6, så har det ingenting å si for om egget klarer å feste seg, det er antall dager fra EL til IKM som bestemmer dette, ikke anntall dager fra mens til EL
Gjest Skrevet 19. september 2007 #11 Skrevet 19. september 2007 Hinnen i livmoren må få tid til å bygge seg opp slik at den blir "tykk og god" (som min akupunktør sier!) slik at den kan ta imot et befruktet egg. Hun mistenker at det er i denne fasen det går "gale" med meg, så begge fasene er tydlig vis viktige.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 19. september 2007 #12 Skrevet 19. september 2007 begge er nok vitige ja, men det aller viktigste mener jeg å ha hørt er lutealfasen da egget må få tid til å feste seg. men må en annen siden er jo tiden før EL viktig for ellers klarer jo ikke egget å feste seg. Så du har nok ett lite poeng.
Gjest Skrevet 19. september 2007 #13 Skrevet 19. september 2007 Ja, får nå bare vente å se nå.. Bruker du Pergo eller?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 19. september 2007 #14 Skrevet 19. september 2007 Nei, ikke nå, brukte det første gang jeg ble gravid. hadde prøvd i 2 år før jeg ble gravid. jeg bestemmte meg for å prøve akupunktur (noe som hadde god effekt på meg)og fikk pergo samtidig. Ble gravid i pause mnd etter første kur. Nå har jeg blitt gravid 2 ganger helt selv, men har mistet begge gangene
Gjest Skrevet 19. september 2007 #15 Skrevet 19. september 2007 Uff, så fælt at du mistet da! Og så to ganger... Håper virkelig at du får en spire som sitter snart! Brukte du pergo tre ganger på rad du da? Så hadde du pausemnd hvor du ble gravid?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 19. september 2007 #16 Skrevet 19. september 2007 Nei jeg brukte pergo en gang, deretter hadde jeg pause mnd hvor jeg ble gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå