Gjest Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 fikk sinnsyke smerter fra navlen og opp,kom i tak sok gjorde att jeg besvimte noen ganger.begynte å kaste opp til det var helt tomt.etter en tur på legevakta bar det opp på akutten.hadde 39,5 i feber og var helt slått ut.ble sjekket for det meste og de kunne heldigvis ikke finne noe galt.ble sendt på føden da de lurte på om det var rier,er jo bare 22 uker.på ul der var ungen rimelig stressa med 183 hjerteslag i min.vi ble etter mye om og men sendy hjem igjen med paralgin i lomma.etter det har jeg kun klart å få ned 2 knekkebrød,dtte var for 2 dager siden.har vært null liv det siste døgnet,men jippi,ligger her ogkjenner att ungen har fest inni her.fantastisk å være gravid,kunne en bare slippe alle disse bekymringene. ha en fin dag alle sammen,det kan i alle fall jeg nå
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Oj,hørtest ikkje godt ut!! Fann dei ikkje ut ka som var grunnen til at du fikk sanne smerter? kansje det er gallestein? dei er vannvittig vonde,og kommer i tak,gjerne fra navlen og opp....eg svima av og spydde til eg ikkje hadde meir og spy,og da låg eg berre og brakk meg....hadde og feber,fordi galleblæra var betennt..... Kjempe fint at den lille laga liv i magen=) så slipper du vertfall den bekymringa=)=)=)=)= ha en fin dag videre du og=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå