Gå til innhold

Disney On Ice Billettene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har vi også ringt og bestillt, men jeg lurer da på...

HVA I ALL VERDEN ER DET DEM DRIVER MED?????

Synes igrunn dette var drit dårlig av dem å gjøre, legge ut billetter på forhåndssalg og si at alle de beste plassene nå er utsolgt!!!!!!!!!!

Det er jo mange som mister muligheten til å være med da.

Har de gjort dette tidligere år også?? Noen som vet??

For jeg og sambo satt og diskuterte dette og, vi har alltid fått bra plasser. Men enkelte rader har vært umulig å få tak i hvert år. Tenkte da at de kanskje la ut enkelte rader ut på forhåndssalg, og det er de som er utsolgt. Men at det 10 november fortsatt er mulighet å få kjøpt plasser på de feltene...

Merker jeg er litt irrirtert, hehe!!

Forresten kan noen sende meg nyhetsbrevet dette stod på, eller kopiere det som står på det og legge det ut her eller noe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er det som kommer nå da?? Fant ingen informasjon på spektrum sine sider jeg!!

Skrevet

Det noe sånn kalvalkade greier med flere forskjellige disney karakterer.

Nei akkurat, INGEN informasjon!!!

Du må ringe spektrum!

Merker jeg er irritert enda altså, hehe, har fått bra plasser og alt. MEN hva om jeg ikke hadde fått med meg det innlegget her igår...

Hadde gått utover jenta mi dette her...

Skrevet

Så det var diskusjoner her inne om dette igår, virket som det var noe innside informasjon som ikke var alle forunt...

Hva koster billetene ?

Er det flere kategorier ?

Skrevet

Tror de koster i underkant av 300 for voksne og rundt 200 for barn.

Er ikke helt sikker jeg =)

Skrevet

Jeg fikk forhåndsbestillt . Vi sitter på de aller beste på plassene :o)))

Er jo ikke urettferdig. Jeg er jo medlem, og medlemer skal jo ha litt fordeler.

Skrevet

Jippie=)=)=) Nå har jeg bestillt billetter til Disney on Ice. Fikk billetter på rad 2. Er kjempefornøyd=) Var trege med å bestille forrige året så da havnet vi veldigt langt opp=( Hadde selvfølgelig gjerne hatt på rad 1 men er strålende fornøyd=) Å barna mine kommer til å bli sååååå glade=) Tror de skal få billettene i julegave=)

Skrevet

Medlem åssen??? Hvor da medlem???

Skrevet

Hvilket felt sitter dere på bluberrypai? :o)

Vi sitter på rad 3 heeeelt mot midtgangen på felt 120. sitter som konger. Har de beste av det beste plassene.. hihi :o)

Og hvilken dag skal dere?

Skrevet

Men hva er du medlem i??

Å mota nyhetsbrev fra Oslo spektrum er jo ikke å være medlem noe sted og derfor ingen grunn til fordeler. Hadde det vært bokklubb eller noe lignende og man fikk en invitasjon med et slags form for kodeord eller noe hadde det vært noe annet. Og folk flest vil jo ikke ha masse crap i mailen sin, pluss at masse blir lagt til som spam som aldri blir lest.

Dette er jo en ypperlig sjanse for de som selger billetter på de beste plassene på finn.no og svartebørs til dobbelt av prisen. De på spektrum hadde ikke noe oversikt over hvem som hadde og ikke hadde fått det nyhetsbrevet så sånn sett er det ikke for "spesielt inviterte". Vi har ikke fått nyhetsbrev, men fikk billetter for det. Bestilte 2 ganger gjorde vi også, Ville først kl 15.00 men siden de ikke hadde de plassene vi ville ha da, bestilte vi til klokken 18.30. Synes det er litt sent men etter mye om og men passer det bedre da vi har en liten baby som skal til bestemor, ammes, skiftes og slikt først. Så skal vi dra med snuppa på resturant og bare kose oss med henne den dagen! Får litt bedre tid da = )

Er fornøyd med plassene vi har fått på felt 120, satt der ifjor med snuppa som da var 10 mnd hun storkoste seg! I januar er hun 22 mnd får eget sete og kommer til å storkose seg enda mer!

Men allikevel synes jeg det er drit urettferdig at de har forhåndssalg på billetter og gjør slik at mange mister sjansen på å få bra plasser.

Da de ikke har noe form for oversikt over hvem som bestiller. Greit at familier får bestille, men er jo mange billetthaier som bestiller også...

Skrevet

Vet ikke hvilket felt vi sitter på, men hun sa rad to intill isen. Bad bare om de beste hun hadde=) Skal på tirsdagen=)

100 years of magic hette visst showen, blir nok veldig gøy det=)

Skrevet

Er medlem hos billettservice. Meldte meg på nyhetsbrev tidlig i år. Er derfor jeg fikk vite at billettene kunne kjøpes alt fra 17.september kl.09.00. Så da gjorde jeg det.

Mulig noen føler det som urettferdig. :o)

Skrevet

Det var jo smart=) Må nok melde meg på det nyhetsbrevet til neste år=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...