Gjest Sekretøsa Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 JA, jeg er litt småirritert,... Far er hjemme i 2 ukers perm i forbindelse med fødsel. Lillebror er 2 uker i morgen.. natt til i går sov vi nesten ikke, våkna ikke lillebror, så våknet storesøster. Så ringte de fra bhg i går kl 10, om at jeg måtte hente henne, hun var blitt syk.. Så søvn var mangelvare i hele går!!! Jeg var stuptrøtt kl 22.30, så jeg sa at jeg skulle legge meg... det var i orden. Så jeg pumpa melk, lillebror var litt urolig, storesøster begynte og gråte. Lillebror sovna etterhvert, og jeg gikk ned til storesøster. Så sovna vi jentene, og jeg våkna i 4 tiden av at lillebror var sulten... Sambo sov som en stein! Ga lillebror mat, og sovna igjen. Kl 8 våkna han igjen for litt mat... Jeg satt og pumpa meg, lillebror grein med bleia full av bæsj, storesøster hang over meg, med 40 i feber, og jeg ble litt småstressa... Sambo sov!!!! Når han omsider våknet, så spurte jeg når han hadde lagt seg.... han hadde sitti oppe til kl 3 og spilt xbox!!!!!!!!!!!! Og han ligger og sover enda!! Har mest lyst og bare draaaaaaaa han opp av senga! Han kunne da lagt seg med meg, så hadde han vært uthvilt nå!!!!
SaftSuse *Overtid* Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Jeg hadde dradd han ut av senga på flekken!!!!! )
It's all about me Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 De ukene etter fødselen var han kjempe flink, men ellers er permisjonen for å pusse opp i.
mammamamut Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Det er sånne innlegg som dette som virkelig får meg til å tenke på hvor utrolig heldig jeg er som har den mannen jeg har! Står opp med barna om natten og om morningen så jeg får hvilt meg. Vi tar ca annenhver natt (nå sover de stort sett hele natten da, men før). Men er det perioder hvor jeg er spesielt trøtt så tar han flere netter han!
snowstorm73 Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 Jeg syns egentlig ikke at jeg er heldig å ha en mann som stiller opp. Det er jo bare sånn det skal være. Lurer ofte på hvor godt noen folk kjenner sin mann før de setter barn til verden. Og nei, jeg tror ikke at det er ofte at en moden mann som er klar for barn og familielivet, oppfører som jeg leser her hver dag. Som spiller, ikke gidder å stå opp for å gå på jobb, er på by'n hver helg, fortsetter ungkarslivet generelt. Palmesus, kast han ut av senga med en gang. Å spille til kl 3 er hans valg, når han syns han klarer seg med lite søvn. Men han må ta sin del av jobben.
Gjest irismor Skrevet 19. september 2007 #8 Skrevet 19. september 2007 Napp han opp av senga og gi klar melding om at nå er det vaktskifte. Nå er det din tur til å sove og hans tur til å være med barna!! Min samboer trodde han hadde skyteperm og ikke pappaperm. Det var ikke et skytestevne han misset i permen. Men han måtte pent hjelpe til. Ikke min skyld at han ønsket å bruke vår tid på skyting, da måtte han stå opp om natta i stedenfor =))
Gjest Skrevet 19. september 2007 #9 Skrevet 19. september 2007 JEg er av "rævtuppe" slaget, og det finnes ikke tvil hva jeg hadde gjort dersom min mann var så lite hensynsfull ovenfoir meg som nybakt mamma...
Smellt P. Tjukka Skrevet 19. september 2007 #10 Skrevet 19. september 2007 Litt små irritert ? Jeg hadde vært rasende , og mannen hadde vært ute av sengen for leeeenge siden ;-) Hvis han vil sitte oppe halve natten , er det hans valg , men han må alikevel ta sin del , trøtt eller ikke ...
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. september 2007 #11 Skrevet 19. september 2007 Hehe, han kom opp 10 min etter at jeg skrev hovedinlegget, og lurte på hvor matfatet ble av (han sa det med et smil, så overhodet ikke sur), jeg bare kikket surt på han og svarte "du vet da hvor kjøleskapet står, det er du som bærte det inn!"... han tok hintet, og ba om unnskyldning! Til hans forsvar, så er han superflink ellers, både med lillebror, og med snuppa (som ikke er hans). han har brukt og stå opp på natta for og skifte bleie og sånn, men i natt var han tydeligvis LITT for trøtt!! Jeg sa til han nå at han må GJERNE sitte oppe halve natta om han ville det, men så lenge han gjorde det fordi HAN hadde lyst, så hadde han bare og hjelpe meg når jeg ba om det, og det var greit.... Hehe )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå