lolitalempica Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Det kan jo bli ganske kaldt... Hvilken pose har dere tenkt å ha i vogna? Noen som har teutonia S3 med faschion bag? Hvilken pose passer best?? Ha en fin dag!!
To tupper Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Heisann! det kommer jo litt an på hvor man bor i landet med hvor kaldt det blir. Vi er så heldige at vi har fått renset ullposen som mannen min brukte for 30 år siden. Den er god som ny, brukte den til storesøster for 3 år siden også. Jeg har også termin i oktober, og regner med den er varm nok. Vi bor på en veldig kald plass, men opplevde ikke noen problemer for 3 år siden. De anbefaler jo foreldre til å holde babyen inne hvis det er kaldere enn -10 grader. Ble noen innedager for oss sist, og regner med det nå også. Kan risikere - 20 grader på det kaldeste! Lykke til med valget!
Gjest Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Her på Vestlandet blir det jo mest regn og plussgrader om vinteren desverre, så jeg skal ha sauekinn med dundyne over.
betty74 Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Jeg har en saueskinnspose fra Teutonia som jeg brukte med nr 1. Jeg bor i Oslo, så jeg regner ikke med at det er så voldsomt kaldt i oktober, kan hende jeg begynner med saueskinn + dundyne frem til det blir minusgrader.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Samme som ainajazz
jente og gutt Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Forrigemann er født i oktober og dene kommmer i november. Jeg har voksipose, veldig fornøyd med det. Vi bor på fkellet og kan bli veldig kaldt, men den holder den.
Serial mom Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 Har termin måneden etter(november) og skal ha lammeullsposen som jeg og lillesøstra mi brukte da vi var småknøtt! Når den blir for liten,eller om vi finner ut at den ikke duger(evt blir ut-bæsja,kan jo skje det også!) tror jeg at jeg går for en voksipose. De nye var kjempefine og virka veldig praktiske:-)
velsignet med to Skrevet 19. september 2007 #8 Skrevet 19. september 2007 Vi har fått lammeullposen etter samboeren og broren hans av svigermor, har renset den så nå er det klar til bruk Får se om det kanskje ikke blir litt varmt med den til å begynne med, da blir det nok skinn i bunnen og dyne kanskje..
Krokka og prinsessa Skrevet 19. september 2007 #9 Skrevet 19. september 2007 Her har vi lammeskinnspose (fra jeg selv var liten). Ser ut som ny!! I tillleg har jeg fått voksipose av mamma + lammeskinn. Så har jeg kjøpt dyne selv. Så her kan jeg variere etter vær og temperatur mellom lammeskinnspose, voksipose og dyne+lammeskinn. =o) Regner med at beibien vokser rimelig kjapt ut av lammeskinnsposen da....
Mamsen til Pjokken Skrevet 19. september 2007 #10 Skrevet 19. september 2007 Jeg hadde skinnpose til pjokken som kom i september.
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 19. september 2007 #11 Skrevet 19. september 2007 vi skal ha lammeskinnsposen som min bestefar har brukt:) den er også så god som ny, overraskende nok. også har vi voksi til det blir litt varmere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå