Venter på 3_de spire Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Gleder meg kjempe masse til ny episode! Kjempe bra serie! Noen som så dokumentaren om Kenneth som hadde surrogatmor i USA? Skjønner ikke at noen klarer å være surrogatmor, å bli kjent med den lille i magen for så å levere den fra seg. Ha en fin onsdag!!
DolphinGirl Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Søren også, jeg må få sett Jordmødrene fra sist onsdag på nettet i dag før neste episode. Jobbet overtid hele forrige uke, så jeg får jo aldri sett TV. Jeg så ikke dokumentaren om han som hadde surrogatmor, men jeg kan heller ikke forstå hvordan det går an å bevisst blir gravid med et barn med det formål å gi det bort. På samme måte ville jeg nok valgt adopsjon i stedet for surrogatmor hvis jeg ikke kan få barn.
Nummer tre <3 Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 syns det er litt feil jeg.. (ang surrogatprog.) hun mente at alle mennesker hadde rett på å bli foreldre.. syns man "klusser" for mye med naturen når man gjør sånn.. det var jo ikke hennes egg engag! og hun hadde ingen rettigheter på sin side hvis hun skulle angre.. folk må få gjøre som de vil, men jeg syns det blir i det drøyeste laget.. Tenk å dra fra sykehuset dagen etterpå uten en baby! så rart det ville vært.. blir jordmødrene på nett-tv denne onsdagen også for i kveld skal jeg hilse på en ekte baby! bare 4 uker!
Venter på 3_de spire Skrevet 19. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2007 Blir koslig å gå på besøk til en liten en da! Supert med Nett-TV!!
Gjest Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Venter spent på jordmødrene, kjempefin serie, fulgt med fra første ep:) Ang dokumentaren om kenneth, skjønner mange mener det må være hardt å gi fra seg et barn, men det var jo på en måte ikke hennes barn, selv om hun har bært det frem..syns det er utrolig at noen gjør sånt for andre, synes det er fint jeg, men synes adopsjon er et bra alternativ o da=)
Truseprinsesse Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Takk gud for get, sier nå bare jeg. Skal på kino i kveld, men med get kan jeg jo ta opp alt jeg vil se. Hurra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå