Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 ..står og teller på knappene..(har brukt så masse på babyutstyr allerede at jeg begynner å få dårlig samvittighet..).. Skal jeg kjøpe denne deilige dunposen til vogn, husker ikke navnet..men den har et bamseansikt inni, koster ca 1800,- Noen som har erfaring med denne? Er det et godt kjøp..altså verdt pengene?
Mor til en stor og en liten Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Odenwalder er det du tenker på :-) En venninne av meg har den og er kjempefornøyd med den.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Det heter den ja..takk! Ble helt betatt...nesten lyst å krype oppi selv.. Ok, løp og kjøp....
frida-73 Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Lurer på det samme...så jeg dytter!
Gjest Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Odenwälder heter den, og den er fantastisk!!! Vi kjøpte den rosa til vesla, sånn at alle skal kunne se at det er ei lita jenta som ligger i vogna! Den kjennes så myk og god! Og så er det bra at den er så stor, for da vokser den litt med barnet! Så man kan ha den i tre år eller noe. Det var i alle fall det vi ble fortalt da. Mannen min har lyst på sånn selv han. Går rundt og kjenner på hvor myk og deilig den er hele tiden... Den er litt dyr, men ikke om du tenker at barnet ditt kan bruke den til det er tre år gammelt Da er det jo bare 600 kr pr år da.. Og hvis du bor i nærheten av Oslo, så burde du dra til Barnas Hus på Sandvika, for der selger de dem veldig billig nå pga av flytting., Vi fikk vår for 1300 kroner! Det er jo penger spart da!
Heldige oss Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Barnas hus starter salget den 24.09 og da får du posen for 1499! Det hjelper jo litt, ligger annonse øverst på sidene her inne.
Athina' Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 Gå inn på lilleprinsen.no og kjøp den der til 1000 kroner :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå