grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 akkurat vært hos legen di fant en stor syste med blod i på høyre eggleder. for høyt testosteron, for lavt progesteron og at jeg måtte gå ned ti kilo!!!! er 168 cm og 70kg.. mennå må jeg gå ned 10 kilo!!! Hjelp!! skal begynne på masse hormoner å kan ikke akkurat si at jeg gleder meg!
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 oi såpass... hørtes ikke noe moro ut... men 10 kilo var mye da??? lykke til iallefalll... klem
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 19. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2007 ikke for å syte men akkurat men akkurat nå virker det som uendelig mye!
*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Kan jeg spørre hvorfor du må gå ned 10 kg? Er det ikke litt lite å veie 60kg når man er 168 høy?? Håper det går bra med deg! Klem
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 19. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. september 2007 han mente det ville være lettere for kroppen å bli gravid, og at hormonene ville stabilisere seg mer... ;(
minamoren Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 synes han overdriver! 5 kg kanskje dersom du har spe beinbygning som meg.
Dotten Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 Huff da. Håper du klarer å nå dine mål, både med vektnedgang og graviditet! Masse lykke til
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 19. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. september 2007 tusen takk for støtten <3
Gjest Skrevet 19. september 2007 #9 Skrevet 19. september 2007 Dette synes jeg høres rart ut. Du er jo ikke medisinsk overvektig. Skulle likt å visst hva andre leger sa til dette.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 19. september 2007 #12 Skrevet 19. september 2007 Hæ?????? 1.68-70 kg og du må ned 10 kg?????? I heiteste, det hørtes jo noe lugubert ut synest jeg...
Kaosmamma' n Skrevet 19. september 2007 #13 Skrevet 19. september 2007 Jeg var selv 75-80 kg (172cm) når jeg ble gravid hver gang (6 ganger) aldri vært noe problem det. Høres helt merklig ut at du behøver å slanke deg for å bli gravid. Bytt lege/gynekolog. Det er så mange "kilofikserte" leger.
fomle 83 Skrevet 19. september 2007 #14 Skrevet 19. september 2007 synes også dette var veldig rart. har ikke mye peiling på å bli gravid og sånt. men hvis du går ned fem kg så har du en bmi på 23,03 noe som er helt normalt. så fem kg må vel holde i massevis vil jeg tro. du har faktisk nå som du veier 70 kg en bmi som tilsvarer normalvekt for din høyde, men om du hadde veid ett eller to kg til hadde du v'ært overvektig,,.
Mrs. icsi og småen Skrevet 19. september 2007 #15 Skrevet 19. september 2007 Uff, dette med vekt er ikke lett! Og hvis du er som meg, er det nesten umulig å gå ned. Men det går an!! 10 kg er som de sier over her mye, men sett deg delmål underveis! Fikk også beskjed om å gå ned i vekt. - Jeg klarte å gå ned 10 kg, ved hjelp av Xenical. Men det hjalp ingenting ifht graviditet. Syklusen ble litt mer stabil noen måneder, men det er borte nå... Så forresten du hadde forhøyet testosteronnivå, har gyn sjekket i fht pcos? (symtomer; går lett opp i vekt, nesten umulig å ta av. Ustabile sykluser, for noen manglende EL, for noen økt hårvekst og kviser. Økt testosteronnivå. eggstokkene ser ut som drueklaser, samt en litt større risiko for SA/MA) Uansett: LYKKE TIL - både med å gå ned i vekt, og å bli graivd!!! Klem fra
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 19. september 2007 Forfatter #16 Skrevet 19. september 2007 ahn mente at det kunne være det... pcos altså... min eldre søster har dette... men jeg har ikke økt hårvekst.. di fant som sagt bare en cyste.. den var tilgjenngjeld stor... føler meg ikke overvektig... ikke har jeg problemer med kviser heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå