jordbær mathilda Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Da er det bestemt... i begynnelsen av november reiser jeg til Kina,på shopping tur:) Helt uten barn og mann! Blir maaaange fine julegaver da tenker jeg.
*Molly mus* Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Oi helt til Kina?? Så spennende da:-) det blir sikkert litt av en opplevelse. Vi skal også på førjulstur, vet ikke helt hvor det blir ennå da. En storby iallefall:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Jeg var i Beijing for noen år siden og det var helt knall!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 GUUUD, så spennende! Misunnelig ja, Kina er helt fantastisk..! Skjønner nesten ikke at du tør altså, hehe, men du kommer til å få det helt utrolig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå