Gå til innhold

Jeg skal til Kina!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det bestemt... i begynnelsen av november reiser jeg til Kina,på shopping tur:)

Helt uten barn og mann!

Blir maaaange fine julegaver da tenker jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi helt til Kina??

Så spennende da:-) det blir sikkert litt av en opplevelse.

Vi skal også på førjulstur, vet ikke helt hvor det blir ennå da.

En storby iallefall:)

Skrevet

Jeg var i Beijing for noen år siden og det var helt knall!!!!!!!!!

Skrevet

GUUUD, så spennende! Misunnelig ja, Kina er helt fantastisk..!

 

Skjønner nesten ikke at du tør altså, hehe, men du kommer til å få det helt utrolig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...